Annyeong !



Annyeonghaseyo! KimChi imida. You are now in my Kawaii land. I'm a SPM victim. Aaaahh! Study! Blogger! Noo! #Oops! Don't forget to click that navi's ok. By the way, thanks for visit here. Sa Rang Hae Princess(es) online






? CHAT HERE.



// Busy busy busy!! Tuesday, February 8, 2011 | 6:03 PM | 0 comments

http://2.bp.blogspot.com/_CNgDcKqGR10/TThUFH0CUTI/AAAAAAAACkQ/wg6rBlj2RNg/s1600/do_your_homework_mousepad-p144219697168031461trak_400.jpg

Anyeonghaseyo,blog-walkers!

Akhirnya, sempat gak aq blogging!
Like the title says...Busy gilew!
Homework bpk bnyk! Mcm la cuti setahun =,=
Huhuhu...sedeyh2! Mmg susah nk jdi 1st class student
(2 Lambda) Erghh mesti korg ingt aq ni bdk pandai
kn kn kn?? Tp korg silapp~ Aq ni bdk biase je..normal normal!
UPSR aq dpt 3A 2B je tetibe aq msk kls pertama! Oh my gikwang :(
Aq dok kls Lambda dari form 1 hingga form 3...form 4 da xde da :)
*but im still in form 2* Jajajaja!! Bencinyew! >.<

Every monday & tuesday, aq kene g tuisyen!
Aww man...penat seyh!! Ishh pstu ade koko lgi!
*kokurikulum!* Huhu...but aq x pegi lgi! :P
ponteng! ponteng! Aigoo mls gilew nk g skola...
It's like HELL in there T^T x suke x suke!

Pstu aq kene hafal nota SJ pulak tu! Tiap2 ari when ade subjek SJ
msti Cikgu nk tnya soalan sorg2! Hishh mmg carik nahas la
ssape x hafal nnti! Gilax btol idop aq ni T^T

Ha! Yg subjek math pulak...cikgu suke bg homework bnyk2!
Huuu I hate homeworks!! Especially MATH! I HATE MATH! :P

Oh nevermind~ Da ni hidup aq nk buat cmne? :(
Terpaksa la aq korbankn my precious time! >.<
But still...I will neva leave my computer alone! >:O
And also my nampyeon KiKi <3
Cehh fire uppp

~~~~~~

Korg tgk x crite My Princess??
(LOL! Laen crite lak nie!)
Best ah drama tu! The reason I watch that drama is....
becuz.....my KiKi was in there! HAHAHA! :D
rolling-rolling aq bile tgk die senyum~~uwaaahh :P
Mmg comeyyy^^ Lgpon watak die mmg kelakar..hehe!
But....I heard that there will be a kissing scene between KiKi
& Kim Tae Hee! Auh Nuuuu!! Huhuhu...jelez2 T-T
But b'lakon je bkn btol2 pon! hehe ape kesah?
He must be thinking of me when he kissed other girl

Lol ape punye ayt nih?? XD

Okeyyy~ Skrang nk crite psl DREAM HIGH pulak! :P
Spe tgk? spe tgk?? Heee aq tau rmai org msti tgk punyaa~
Drama tu best gak ah! Love their singing :)
But...kdg2 je aq tgk..when i hav mny time T^T

Until here lahh ----> Anyeong! *wink wink*

Eh! WAIT! Jakkamann!! Sbelum korg pergi stalk blog org len...
aq nk show sumthing kt korg...But AWAS! Jgn terkejot tau....


~~~~~~~~~~
~~~
~
~
~
~
~~~~~~~~~~
~~~
~
~
~
~~~~~~~~~
~~~
~
~
~
~
~~~~~~~~~
~~~
~
~
~

JENG!

~
~~~~~~
~
~
~

JENG!!

~
~~~~~~~
~
~
~

JENG!!!

~
~~~~~~~~
~
~
~
~



*Faints*