Annyeong !



Annyeonghaseyo! KimChi imida. You are now in my Kawaii land. I'm a SPM victim. Aaaahh! Study! Blogger! Noo! #Oops! Don't forget to click that navi's ok. By the way, thanks for visit here. Sa Rang Hae Princess(es) online






? CHAT HERE.



// Hangout with my Old BFF! Sunday, November 28, 2010 | 10:30 AM | 0 comments

Hyeee~~ 
Tengah hari tadi (about pkul 12 ptg) me & my best
old buddies ( Ulfa,Ferrina,Ina,Chan ) are going IOI Mall :)
Da lama aq x jumpe dorg...rindu gilew hahaha :D
Aq & Ina tumpang Ferrina naek krete..hehe
My parents can't take me there cuz they r at Perak now
to see my sis convo!! She's free... (I think...) hehehe
After 15 minutes later, kitorg da smpai dkt Entrance IOI...
Jalan jam td... :(
As usual, kitorg tunggu the others dkt dpn restoran McDonald^^

Nampak sjew Ulfa & Chan msk dlm building tu...we gave them a
warm greet!! Ulfa still mcm dulu... kiddy & gangsterous?? 
haha! I like the way they are! And Chan pulak pendiam like always :)
Then, kitorg gi tngk wayang critew HARRY POTTER & THE DEATHLY HOLLOWS! part1.
Yeah! Jelez kakak aq nnti~ hehe... critew tu da strt pkul 12 tgh hari 
tp skrang da pkul 12.30! Tp kitorg tngk gak :) Walaupon kitorg x dpt
tngk part mule2 tu je...Ahh~ anyways, crite tu lama gilew! 2 jam setengah!!
Kitorg asyik2 dok gelak2 jew hehe ntah la ape yg lwk sngt?? kekeke~
HRP MAAF TO SUME PENONTON TD~ kitorg ni mmg bising :) hahaha!!
After the show over, kitorg kluar dari cinema tu...
*2 thumbs up* BEST MOVIE EVER! Yeahhh!! Cnt wait for the Part 2!
Lord Voldermort is coming!!(BTW, Harry Potter da buruk aa) sedihnyew~


Kitorg gi mkn kt McD :) 
Mase tu aq lapar sngt2!! So aq order 1 coke, 2 pcs spicy chicken &
french fries! Hahaha~ Dorg sume pndg aq gelak2...So What??
I'm hungry cuz I am a BEAST! :D (<3 BEAST)
Abes aq mkn sume! lol... I'm so full~~
Then, kitorg gi shopping jp...Ina nk beli baju for Ferrina as her
birthday present! After done buying the perfect t-shirt for her...
Kitorg berpecah.. Ulfa,Ferrina & Chan pegi ke tmpt game token
while aq & Ina pegi kedai buku 'POPULAR' :D
Sje2 je gi sane... Tngk2 buku (cehhh tetibe je crite psl buku)
Ina pon beli sebuah buku komik!!! wkakaka~


Kitorg jln2 1 bangunan IOI... bosan la plak :P
Jam nk dkt pkul 5 ptg dah... We all do The handshake & hugged2 
each other XD hahaha (our tradition) 
Kitorg pon balik rmh :)
We hope that we will still see each other next time~
I'll miss u guys >.<


THE END <3