Annyeong !



Annyeonghaseyo! KimChi imida. You are now in my Kawaii land. I'm a SPM victim. Aaaahh! Study! Blogger! Noo! #Oops! Don't forget to click that navi's ok. By the way, thanks for visit here. Sa Rang Hae Princess(es) online






? CHAT HERE.



// My new MP5 :D Wednesday, December 1, 2010 | 10:27 PM | 0 comments

Salam,
Sorry lmbt nk post... Da lama x bkk blog aq nih XD
Sebok kluar jln2 & tngk video BEAST! hahaha...
Ari nie aq nk crite kt korg psl MP5 baru aq~
(Woohoo!) Baru beli dkt Lowyat on 28th Nov (Sunday)
MP5 aq ni jenama CellTech...
Size die besar & boleh muat video! (aq ltk sume BEAST mv)
hahaha~ selain tu, it got music,vid,radio,note,pic & more..
But no camera ( I'm not a 'photo' maniac ) kekeke~
MP5 ni 4GB tp aq tambah 8GB lagi :D
This MP5 cost RM300 but discount RM45
so I bought it for RM245 only :)
Actually my Father bought it for meee...
Thanks Dad! :D

Selain beli MP5 aq, bnyk lagi brg beli...
PSP pon ayh aq beli tuk adek aq (Jelez siakk)
Ahh who cares... I only nid my MP5 & my BEAST with me xD
& yeah, this computer is all mine! MINE! MINE! :D
Sampai sini jelah aq nk crite kt korg :)
Thanks for reading my blog xD

~THE END~